HTML

Hogyan jussunk el "B"-ből "D"-be?

Manapság felkapott téma a mellnagyobbítás. Rengeteg kérdésük van az embereknek és sokszor csak azt a választ kapják, hogy majd a személyes elbeszélgetésen mindent magtudhatnak. Remélem ezzel a bloggal tudok segíteni azoknak akik gondolkodnak a mellnagyobbításon, de nem tudják igazán eldönteni hogy valóban akarják-e.

Utolsó kommentek

  • buricsabi: @buricsabi: ÚJ infó: a Kelemed Intézetnek új rendelője nyílt Újlipótvárosban, a 13. kerületben, ki... (2015.05.08. 12:26) Helyzetjelentés
  • buricsabi: Az egyik ismerősömnek mellnagyobbítás műtétje volt a Kelemed intézetben, és azt mondta, hogy csak ... (2013.09.24. 13:29) Helyzetjelentés
  • Lina*: Mivel ezt a blogot nem reklám céllal hoztam létre inkább e-mailben küldeném el. Írd meg hova küldh... (2008.10.20. 10:26) Helyzetjelentés
  • Goti: Köszönöm szépen a választ. Még egy kérdés...Hol csináltattad? Mert én még nem találtam orvost... (2008.10.17. 23:39) Helyzetjelentés
  • Lina*: A fájdalomtól én is féltem, de ha igazán akarod ezt a műtétet el fogod tudni viselni. Az hogy a fe... (2008.10.15. 10:56) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

A műtét után

2008.09.02. 11:24 :: Lina*

A műtét után közvetlenül még a műtőasztalon felébresztettek és beszélgettek is velem. Én erre nem emlékszem, de állítólag senki sem szokott. Mikor magamhoz tértem már az ágyban feküdtem és kb. 1 óra telt el a műtét óta. Éreztem egy kis feszítő fájdalmat, de mivel még jött az infúzióval az érzéstelenítő egész elviselhető volt. Gyorsan felhívtam mindenkit, amíg még ébren voltam, hogy jól vagyok, nem kell aggódniuk.

Délután bejött hozzám a párom, de még elég kába voltam. Nem sok mindenre emlékszem hogy kivel miről beszélgettem. Kb. egy órát volt bent nálam, de csak 15 percnek tűnt. Miután hazament aludtam tovább remélve, hogy reggelig fel sem ébredek. Sajnos ez hiú ábránd volt...

Szólj hozzá!

Címkék: szilikon műtét mellnagyobbítás plasztikai sebészet

A bejegyzés trackback címe:

https://mellnagyobbitas.blog.hu/api/trackback/id/tr23648019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása